דלג

שאלות ותשובות

ברוכים הבאים לחנות המקוונת של SKECHERS !
מאחלים לכם קניה מהנה!

 

איך נרשמים לאתר?

 בקלות! מזינים שם פרטי ושם משפחה, כתובת מייל, בוחרים סיסמא וההרשמה תבוצע

נרשמת? מעולה! עכשיו תוכל לראות את היסטוריית הרכישה שלך, לעקוב אחרי הזמנות, ועוד.

 

איך נרשמים לניוזלטר?

פשוט מאוד ! גוללים לתחתית עמוד הבית, בצד שמאל מזינים כתובת מייל ומקבלים עדכונים שוטפים על קולקציות חדשות, מבצעים והטבות לפני כולם !

 

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

על מנת לבצע הזמנה באתר, עליך להוסיף את הפריטים שאהבת ל"סל הקניות".

לאחר מכן, תוכל לעבור לסל הקניות ולראות את כל הפריטים שבחרת, לוודא שהמידות והצבעים שבחרת נכונים או לשנות במידת הצורך. 

להשלמת הרכישה לחץ על "מעבר לקופה". במידה ויש בידך קופון הנחה - זה הזמן להזין אותו !

אם נרשמת לאתר וביצעת התחברות - המערכת שלנו תזהה אותך. במידה ואינך רשום לאתר, תתבקש למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום.

 בסיום ההזמנה תועבר למסך אישור הזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלך. 

בנוסף סיכום פרטי ההזמנה, מספר הזמנה וחשבונית רכישה ישלחו לתיבת המייל שלך.

קניה מהנה !

 

כיצד אוכל לדעת שההזמנה שלי נקלטה במערכת?

 בסיום ההזמנה תועבר למסך אישור ההזמנה, בו יופיע מספר ההזמנה שלך. בסיום ההזמנה באתר, ישלח מייל לכתובת המייל שהזנת עם פרטי ההזמנה.

 

 כיצד אוכל לדעת מה המידה שלי?

לערוך מומלץ לצפות במדריך המידות שלנו כדי לקבל את כל המידע הדרוש בנושא. בנוסף, תוכלו לראות את פרטי המידות בכל עמוד פריט. 

מידות הנעלים הינן מידות אמריקאיות. במידה וזו רכישתכם הראשונה, היינו ממליצים להתייחס למידה בס"מ

 

מהן אפשרויות המשלוח ?

בעת ביצוע הזמנה, תוכלו לבחור את שיטת המשלוח המתאימה לך.
משלוח עד הבית- עד 7 ימי עסקים בעלות של 22.90 ש"ח.

איסוף עצמי מסניף לבחירתך ללא עלות עד 5 ימי עסקים. לרשימת הסניפים המלאה

 

האם ניתן לאסוף את המשלוח מאחד מסניפי SKECHERS ?

 בשמחה רבה! ניתן לבצע איסוף עצמי בחינם ! מאחד מסניפי SKECHERS מתוך רשימת הסניפים שלנו. לרשימת הסניפים המלאה

 

עשיתי הזמנה באתר והמידה לא נכונה, איך ניתן להחליף מידה?

 בקלות! הינכך מוזמן להגיע לסניף הקרוב לביתך עם הפריט שרכשת ולבצע החלפה עד 14 ימי עסקים מיום הרכישה, בהצגת חשבונית, תגית מחיר ואריזה מקורית ובתנאי שלא נעשה שימוש בפריט.

למציאת הסניף הקרוב לביתך לחץ כאן

 

במידה וארצה להחזיר פריט ולקבל החזר כספי, איך אוכל לעשות זאת?

 שום בעיה! הינכך מוזמן להגיע לסניף הקרוב לביתך עם הפריט שרכשת ולבצע החלפה עד 14 ימי עסקים מיום הרכישה, בהצגת חשבונית ואישור הזמנה, תגית מחיר ואריזה מקורית ובתנאי שלא נעשה שימוש בפריט. מנהל החנות יאסוף את פרטי ההזמנה וההחזר כספי יתקבל לכרטיס האשראי ממנו בוצעה הרכישה תוך מספר ימים.

 

קיבלתי קוד קופון - כיצד ניתן לממש ?

 איזה כיף! בעת ביצוע ההזמנה ולפני שלב הצ'ק אאוט, ניתן להזין את קוד הקופון שקיבלת בתיבת "הזן קוד קופון" .

שים לב- לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

  

האם אוכל להזמין פריט שאזל מהמלאי או פריט שאינו נמכר באתר?

   נשמח לעזור ! באפשרותך לפנות אלינו בשירות הלקוחות בכתובת online@skechers.co.il

  

האם יש אחריות על הפריטים באתר?

 אחריות על הפריטים תקפה לחודש והינה על פגם יצור בלבד. 

הרשת שומרת לעצמה את הזכות לתקן\להחליף מוצר עפ"י שיקול דעתה .

 

קיבלתי SMS מחברת המשלוחים שהמשלוח בדרך אך אני לא בבית- מה עושים ?

כאשר החבילה תצא לדרך, חברת המשלוחים תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. במידה ואינך בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או אצל השכן.
*** ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
 

 

האם ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

בוודאי! הינך מוזמן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 08-6113316 בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות9:00-16:00  או במייל   online@skechers.co.il 

במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים, ניתן לעדכן אותם ישירות בקישור המתקבל בהודעת SMS מחברת המשלוחים.