דלג

שאלות ותשובות

כמה זמן עד שהמשלוח מגיע?

זמני משלוח נעים בין יום אחד עד לחמישה ימי עסקים. במקרים של אזורים מרוחקים יותר כמו יו"ש, ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים במועד ההזמנה. למידע נוסף (לינק לעמוד משלוחים). 

מהן אפשרויות המשלוח?

ניתן לבחור בין משלוח עד הבית עם שליח בעלות 20 ₪ או חינם בקניה מעל 299 ₪ או איסוף עצמי מאחד מסניפנו בפריסה ארצית למידע נוסף (לינק לעמוד משלוחים). 

איך אוכל לדעת מה המידה שלי?

אנו ממליצים לצפות במדריך המידות שלנו כדי לקבל את כל המידע הדרוש בנושא. בנוסף, תוכלו לראות את פרטי המידות בכל עמוד פריט.

מידות הנעלים הינן מידות אמריקאיות. במידה וזו רכישתכם הראשונה, אנו ממליצים להתייחס למידה בס"מ.

אפשר להחליף מוצרים שהזמנתי באתר?

ניתן לגשת לכל אחד מ18 מסניפנו בפריסה ארצית תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח/ איסוף מסניף ולהחליף או להחזיר פריטים, כל עוד לא נעשה שימוש בפריט והוא באריזה מקורית ועם תוויות בלבד, בצירוף קבלה ואישור הזמנה שנשלחו במייל. למידע נוסף (לינק לעמוד החלפות החזרות).

מה עושים אם המידה לא מתאימה?

אין בעיה! אתם מוזמנים לגשת לכל אחד מ18 סניפנו בפריסה ארצית, למדוד ולהחליף למידה המתאימה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח/ איסוף מהסניף כל עוד לא נעשה שימוש בפריט והוא באריזה מקורית ועם תוויות בלבד, בצירוף קבלה ואישור הזמנה שנשלחו במייל. למידע נוסף (לינק לעמוד החלפות החזרות).

האם ניתן לקבל החזר כספי על מוצרים שרכשתי באתר?

כן, החזר כספי מתאפשר עד 7 ימים מיום החזרת המשלוח/ איסוף מסניף כל עוד לא נעשה שימוש בפריט והוא באריזה מקורית ועם תוויות והקבלה ובהתאם למדיניות הרשת (לינק לעמוד החלפות החזרות).

קיבלתי SMS מחברת המשלוחים שהמשלוח בדרך אך אני לא בבית, מה עושים ?

כאשר החבילה תצא לדרך, חברת המשלוחים תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. במידה ואינך בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או אצל השכן.
*במקרה זה, החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח. 

האם ניתן לשנות כתובת למשלוח?

יש ליצור קשר עם שירות לקוחות בהקדם האפשרי במייל לכתובת - contact@skechers.co.il  או בטלפון 074-7556714 בשעות הפעילות 9-17 בימים ראשון עד חמישי או בוואטסאפ 054-8280646. במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים, ניתן לעדכן אותם ישירות בקישור המתקבל בהודעת SMS שהתקבלה מהם.

האם יש אחריות למוצרים שנקנו באתר?

כן, אחריות למוצרים הינה לפגמי יצור ולחודש אחד בלבד. אחריות אינה מכסה פגמים שנגרמו משימוש לא תקין או למוצרים שנפגמו ע"י הלקוח. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לתקן\להחליף מוצר עפ"י שיקול דעתה . 

איך יוצרים קשר עם שירות לקוחות?

ניתן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ 054-8280646, בטלפון 074-7556714 או במייל contact@skechers.co.il

שעות הפעילות הן מראשון עד חמישי בשעות 9:00-16:00.

ניתן לשלם עם תשלומים באתר?

כן.

2 תשלומים בקניה מעל 200 ₪. 3 תשלומים בקניה מעל 300 ₪. 4 תשלומים בקניה מעל 400 ₪. 6 תשלומים בקניה מעל 600 ₪. 8 תשלומים בקניה מעל 800 ₪. 10 תשלומים בקניה מעל 1,000 ₪.

האם המחירים באתר ובחנויות זהים?

.מחירי המוצרים באתר ובחנויות זהים, אך המבצעים עלולים להשתנות מעת לעת.

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

בסיום ההזמנה תועברו למסך אישור, בו יופיע מספר ההזמנה ובנוסף, ישלח מייל אישור לכתובת שהזנתם עם כל פרטי ההזמנה.

איך מזמינים באתר?

לאחר הוספת המוצרים לסל, מומלץ לעבור על המוצרים ולוודא שכל הפריטים שבחרת במידה ובצבע הנכון. לאחר מכן, במידה וברשותך יש קוד קופון, יש להזין אותו.

לוחצים על "מעבר לקופה" להשלמת הרכישה. אם נרשמת לאתר וביצעת התחברות - המערכת שלנו תזהה אותך. במידה ואינך רשום לאתר, תתבקש למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. בסיום ההזמנה, ישלחו מייל והודעת SMS לאישור, שם יופיע מספר ההזמנה שמופיע גם במסך האישור. החשבונית תשלח גם היא למייל.

איך נרשמים לאתר?

בקלות! מזינים שם מלא, כתובת מייל, בוחרים סיסמא וההרשמה תבוצע. עכשיו תוכל לראות את היסטוריית הרכישה שלך, לעקוב אחרי הזמנות, ועוד.

איך נרשמים לניוזלטר?

פשוט מאוד! גוללים לתחתית עמוד הבית, בצד שמאל מזינים כתובת מייל ומקבלים עדכונים שוטפים על קולקציות חדשות, מבצעים והטבות לפני כולם !

קיבלתי קוד קופון - כיצד ניתן לממש ?

 איזה כיף! בעת ביצוע ההזמנה ולפני שלב הצ'ק אאוט, ניתן להזין את קוד הקופון שקיבלת בתיבת "הזן קוד קופון".

  שימו לב- לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה וללא כפל מבצעים.

האם ניתן לממש בחנויות קוד קופון שקיבלתי באתר?

קודי קופון מסוגים שונים שניתנים ללקוחות אינטרנט, ניתנים למימוש באתר האינטרנט בלבד ואינם אפשריים למימוש בחנויות הרשת.