דלג

משלוחים

משלוחים והחזרות

אנחנו ב SKRCHERS רוצים להעניק לכם את חווית השירות הטובה ביותר. 

ריכזנו לפניכם מידע על משלוחים והחזרות של פריטים שנקנו באתר האינטרנט. על כל שאלה נוספת, נשמח לעזור לכם במגוון אפיקי תקשורת:

טלפון: 08-6113316

מיילonline@skechers.co.il

משלוחים

אפשרויות המשלוח בקניה מהאתר הן:

  1. בקניה באתר משלוח עד הבית בעלות של 22.90 ₪ 
  2.  הזמנות אחרי השעה 18:00 יעברו ליום העסקים הבא. המסירה מתבצעת עד השעה 20:00 ביום העסקים.
  3. במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  4. בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל\SMS עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו  הודעת SMS נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה וכן גם ביום המסירה תתקבל הודעת SMS עם פרטי ההתקשרות של השליח לצורך תיאום המסירה.
  5. במידה והנכם מעוניינים לשנות את שיטת המשלוח, יש לשלוח מייל לכתובת online@skechers.co.il
  6. במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש לשלוח מייל לכתובת online@skechers.co.il
  7. מדיניות המשלוחים יכולה להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעת סקצ'רס פוטוור בע"מ

זמני משלוח:

 מרגע אישור ההזמנה, זמני המשלוח של הפריט שהזמנתם נעים בין יום עסקים אחד ל-7 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי, שבת וחגים)

במקרים של אזורים מרוחקים יותר כמו יו"ש, ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים במועד ההזמנה.

  • ככל ויהיו הגבלות קורונה זמני האספקה עלולים להתארך מעבר לזמני האספקה המצויינים , נעשה את מיטב המאמצים לספק את הזמנות מוקדם ככל האפשר, לא תתאפשר הגעה ליישובים אשר מצויים בסגר.
  • במקרה של כוח עליון, יתכן עיכוב בזמני האפסקה

 

אזורי שילוח:

ניתן לבצע הזמנה באתר SKECHERS לכל אזור בארץ למעט אזורים שמחוץ לשטח הביטחוני של ישראל. 

 

 איסוף עצמי

איסוף עצמי מאחד מסניפי רשת סקצ'רס בפריסה ארצית לבחירתכם ללא חיוב דמי משלוח:

המוצר שהזמנתם יחכה לכם בסניף שתבחרו עד 5 ימי עסקים

המוצר יגיע על שמכם ואנו נודיע לכם ברגע שהמוצר יגיע לסניף, בכדי שתוכלו להגיע ולאסוף אותו.

ניתן לאסוף את ההזמנה בשעות פעילות הסניף.

לרשימת הסניפים המלאה ושעות הפעילות לחצו – רשימת סניפים

 

החזרות

במידה ורכשתם פריט וברצונכם להחליף או להחזיר אותו ניתן לעשות זאת בקלות וביעילות.

  • ניתן לבצע החזרה או החלפה בכל אחד מ-17  סניפי רשת סקצ'רס בפריסה ארצית.
  • במקרה של החלפה, ניתן להחליף מוצר תוך 14 יום מיום קבלת המוצר לביתכם.
  • על מנת להיות זכאים להחזרה או החלפה של מוצר, יש להצטייד בחשבונית הקניה המקורית (מייל החשבונית)  ואישור הזמנה (שהתקבל במייל) וכן לוודא שהמוצר באריזתו המקורית עם כל התוויות המקוריות לאחר שלא נעשה במוצר כל שימוש.
  • זכות הביטול לא תחול בהלבשה תחתונה מכל סוג שהיא לרבות גרביים\תחתונים על פי חוק.
  • פרק זמן לביטול הינו מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק (לפי המאוחר מבניהם). על אף האמור לעיל, משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרת מונחים אלה להלן, רשאי לבטל בתוך 4 חודשים מיום ביצוע העסקה, מיום קבלת המוצר נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי האתר למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. בסעיף זה: "אדם עם מוגבלות" - כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998; "אזרח ותיק" - מי שמלאו לו 65 שנים; "עולה חדש" - מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות.
  • החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה או באופן בו נעשה התשלום (ככל שנעשה באמצעי אחר), וזאת לא יאוחר מ-14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול.
  • כאשר אמצעי תשלום בגין עסקה היה תווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען לא תחול זכות הביטול.
  • דמי ביטול- החברה רשאית לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 ₪ לפי הנמוך וזה במקרה שהביטול אינו עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שנרכש לבין הפרטים שנמסרו לצרכן לפי סעיף סעיפים 14ג(ב) לחוק או עקב אי אספקת המוצר שרכש במועד שנקבה החברה או בשל הפרה אחרת מצד החברה של תנאי המכירה
  • לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
  • פריט אשר נפגם על ידי הלקוח לא יזוכה ולא יהיה ניתן להחלפה
  • אחריות על המוצר תקפה לחודש, והינה על פגם יצור בלבד.

אספקת/הובלת המוצרים

  • החברה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי הלקוח באתר לכתובת בישראל, שהוקלד בעת הזמנת המשלוח, תוך המועד הנקוב בטופס ההזמנה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.
  • החברה תפעל כדי לספק את המוצרים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בטופס ההזמנה ומתחייבת לספק רק מוצר, אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי.
  • באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש.
  • מובהר בזאת, כי החברה עושה מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים במועד האספקה הקבוע בטופס הזמנת המוצר, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.
  • דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה. הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים. במקרה של הובלה חריגה כאמור, החברה תהיה רשאית להודיע ללקוח, כי עליו להסדיר את ההובלה ולחלופין לגבות תשלום נוסף על הובלה חריגה.
  • זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בטופס ההזמנה כוללים רק את חישובם של ימי העסקים. (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  • בעת מסירת המוצר, רשאית החברה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
  • במקרה של אספקת מוצר הדורש רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם הלקוח שנרשם למכירה ובהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידו בעת ההרשמה באתר.
  • במקרה שהלקוח הסכים על איסוף עצמי והובלה, יהיה זה על אחריותו הבלעדית לכל נזק שייגרם הן מההובלה והן מההרכבה והוא פוטר בזאת את החברה מכל אחריות לכך. למען הסר כל ספק, איסוף עצמי ייעשה אך ורק במרלוג של החברה.
  • החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
    • כוח עליון לרבות מלחמה, פעולות איבה, מגיפה (לרבות מגיפת הקורונה), מצב חירום ונזקי טבע.
    • שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה ו/או הובלת המוצרים.
    • כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
    • כל סיבה הקשורה למבצע השליחות.