דלג

משלוחים

זמני משלוח נעים בין יום ועד 5 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי, שבת וחגים).
ייתכנו עיכובים בשל המצב הבטחוני

ריכזנו עבורכם מידע אודות אפשרויות המשלוחים.

לכל שאלה נוספת, ניתן לפנות אלינו בטלפון 074-7556714 בוואטסאפ 054-8280646 או במייל contact@skechers.co.il בשעות הפעילות 9-16 בימים ראשון עד חמישי.

 

שליח עד הבית

משלוח עד הבית עם שליח הינו בעלות של 20 ₪ או חינם בקניה של מעל 299 ₪.
זמני משלוח נעים בין יום ועד לשבעה ימי עסקים כולל איסוף מסניף (לא כולל ימי שישי, שבת וחגים).

לאחר ביצוע ההזמנה, ישלח מייל לאישור. לאחר שהחבילה תצא לחברת המשלוחים, ישלח SMS עם מספר מעקב. חברת המשלוחים תשלח אליכם הודעה עם פרטי התקשרות עם השליח לצורך
תיאום איסוף ביום בו היא תצא אליכם.
לצורך תיאום איסוף מהסניף הנבחר, יש להמתין להודעה מהסניף המאשרת שהחבילה הגיעה.

במקרה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. אין אחריות לנזק ו/או אובדן עקיף או תוצאתי אחר שייגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

במקרים של אזורים מרוחקים יותר כמו יו"ש, ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים במועד ההזמנה.

  • במקרים של כוח עליון/ הגבלות קורונה, ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים.

הזמנות שבוצעו אחרי השעה 18:00 יעברו ליום העסקים הבא. מסירת משלוח מתבצעת עד השעה 20:00 ביום עסקים.

מדיניות המשלוחים יכולה להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעת סקצ'רס פוטוור בע"מ.

במידה ואתם מעוניינים לשנות את כתובת/ שיטת המשלוח, יש לפנות בהקדם האפשרי לשירות לקוחות בכתובתcontact@skechers.co.il  . במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים, ניתן לעדכן אותם ישירות בקישור המתקבל בהודעת SMS שהתקבלה מהם.

 

איסוף עצמי מסניף

ניתן לבחור באפשרות איסוף עצמי מכל אחד מסניפנו בפרישה ארצית ללא עלות.

לאחר קבלת ההודעה על הגעת המשלוח לסניף, הפריט ימתין לכם שם עד 5 ימי עסקים בין שעות הפעילות.
לינק לרשימת סניפים

 

אספקה/הובלת המוצרים

  • החברה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי הלקוח באתר לכתובת בישראל, שהוקלד בעת הזמנת המשלוח, תוך המועד הנקוב בטופס ההזמנה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.
  • החברה תפעל כדי לספק את המוצרים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בטופס ההזמנה ומתחייבת לספק רק מוצר, אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי.
  • באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש.

מובהר בזאת, כי החברה עושה מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים במועד האספקה הקבוע 

  • בטופס הזמנת המוצר, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.
  • דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה. הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים. במקרה של הובלה חריגה כאמור, החברה תהיה רשאית להודיע ללקוח, כי עליו להסדיר את ההובלה ולחלופין לגבות תשלום נוסף על הובלה חריגה.
  • זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בטופס ההזמנה כוללים רק את חישובם של ימי העסקים. (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג)ץ
  • בעת מסירת המוצר, רשאית החברה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
  • במקרה של אספקת מוצר הדורש רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם הלקוח שנרשם למכירה ובהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידו בעת ההרשמה באתר.
  • במקרה שהלקוח הסכים על איסוף עצמי והובלה, יהיה זה על אחריותו הבלעדית לכל נזק שייגרם הן מההובלה והן מההרכבה והוא פוטר בזאת את החברה מכל אחריות לכך. למען הסר כל ספק, איסוף עצמי ייעשה אך ורק במרלוג של החברה  .
  • החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
      • כוח עליון לרבות מלחמה, פעולות איבה, מגיפה (לרבות מגיפת הקורונה), מצב חירום ונזקי טבע.
      • שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה ו/או הובלת המוצרים.
      • כל סיבה שאינה בשליטת החברה.
      • כל סיבה הקשורה למבצע השליחות.